8 saker om mig själv?

Jag fick den här utav mig kära vän Therese (http://stayfittn.blogspot.com/):

Hej!
Du har fått en BloggAward av mig! Detta innebär att du skall berätta åtta saker om dig själv, som vi läsare förhoppningsvis inte kände till sedan tidigare, och därpå skicka awarden vidare till åtta andra bloggar som du uppskattar.

Så vad kan jag berätta om mig själv som ni förhoppningsvis inte vet?
  • När jag var liten brukade jag låna ut mina kläder och andra saker till mina syskon i utbyte mot pengar.
  • Jag har två ärr på ryggen som jag inte gillar efter att jag tagit bort 2 leverfläckar som dom sa inte skulle lämna några direkt synliga ärr!
  • Min första långa resa jag gjorde var till Thailand 2008 där jag reste runt i 2,5 månad.
  • Jag blev drogad under min första resa i Thailand då en kille la något i min bucket. Som tur var hade jag inte druckit speciellt mkt innan och märkte att något var fel. Jag hittade min kompis och spydde så kändes det bra igen. Efter det åkte jag hem och sov!
  • Jag älskar att laga mat och funderar på att utveckla det, dock kan jag inte se mig själv yra runt i ett kök på en restaurang men man vet aldrig? Jag funderar på att antingen utbilda mig till något inom detta eller bara ta en matlagningskurs och se detta som min hobby!
  • När jag var liten brukade jag smyga ner natten till julafton och klämma och känna på paket för att lista ut vad det innehöll!
  • Jag minns när jag, min pappa och morfar var i badhuset när jag var liten så sa jag till min morfar att han hade en jätte liten snopp och då blev han arg!
  • Jag är duktig på att massera och har planer på att utbilda mig till hudterapeut!
Haha, det här var kul! Jag skulle kunna fortsätta men håller mig till 8 stycken just nu! Jag låter ju väldigt konstig när jag utvärderar den här listan men jag tror säkert att ni andra har några skelett i garderoben som står och dammar! Så fram med dom (även ni som inte har blogg eller som jag skickat denna vidare till)!

Jag skickar vidare den här texten till:
Lillasyster Sandra http://sjohansson.blogg.se/ - min älskade lillasyster som alltid finns där för mig och som jag saknar så himla himla mycket! Du blir den första som får denna awarden - ska bli kul och läsa dina 8 punkter! Följ Sandras blogg om hennes liv i Norrköping dit hon nu flyttat till hennes egna lilla etta!
Sandra http://www.improveme.se/sandrawia - Min kära vän som jag faktiskt mötte under min första resa. Vi möttes på Koh Phangang en kväll och har hållt kontakt sedan dess. Förra året möttes vi upp på arlanda (2 år sen vi hade sett varandra) och drog till Thailand igen och reste runt i en månad! Följ Sandras liv i det hektiska Sthlm med allt ifrån mode till plugg till en skål med musslor i gamla stan!
Ebba http://fromswedento.blogg.se/ - söta lilla Ebba! Detta här en tjej som jag träffat här i Australien. Vi bodde grannar under min tid i Bondi och detta är en vän för livet! Super härlig tjej som har hjälpt mig massor under mina funderingar över allt mellan himmel och jord! Följ hennes resa i Australien och läs gärna om hennes spontana trip till Bali dit hon drog i 2 veckor under mars månad!
Pelin http://pelinen.blogg.se/ - en riktig sprallig tjej ifrån Katrineholm. Jag träffade henne här i Australien och kände inte henne sen innan! Hon är en livsnjutare och en galen tjej! Pelin skriver också om sin trip i detta stora land och har just nu bilat ner från Cairns - Sydney och ska fortsätta bila ner längs ocean road om någon vecka!
Ellen http://www.finest.se/milady - Ellen Pellen! En tjej ifrån Vingåker som jag känt sedan barndomen, håller mig idag uppdaterad i hennes liv genom hennes blogg då hon alltid har något på gång! Läs om hennes 8 berättelser och hennes spralliga liv :)
Erika http://metrobloggen.se/erikak - Min kära barndomsvän som numera bor i Sthlm med sin loverboy William. Även om vi haft våra ups and downs så har vi alltid hittat tillbaka till varandra och jag hoppas vi kommer ur denna ordentligt snart också! Följ Erikas vardag i Sthlm och hennes knäppa tankar hon kan ha ibland :)
Emma & Hedvig http://hedvigochemma.blogg.se/ - Emma, tjejen från Luleå som jag träffade på i Thailand då finspångspojkarna hade mött Emma och hennes 2 tjejkompisar på Phi Phi. Emma startade en blogg med hennes väninna Hedvig där dom skriver om mode och om vardagen i tjejernas liv!
Tilda http://tildafingal.blogg.se/ - Jag har följt hennes blogg sedan några veckor tillbaka där hon skriver om hennes liv i Grekland, Sverige, och numera hennes liv i Trondheim, Norge! Följ hennes färg glada mode och få inspiration till sommaren, för det har jag fått!
Nu måste jag skynda mig in i duschen för stan väntar på mig!
Ha en fin dag!
xxx

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: