katy perry - E.T.

Har haft en riktigt effektiv dag med allt ifrån städning till peeling av kroppen och en massa tvätt! Vaknade upp vid 8 i morse och låg kvar en stund i sängen innan jag klev upp och åt frukost. Satte mig framför datorn och åt mina avokado mackor o cornflakes med mjölk medans jag bläddrade igenom aftonbladet och alla facebook uppdateringar! Städade sen igenom hela huset, från topp till tå och blev klar vid lunch då jag började tvätta allt som fanns, inklusive mina sängkläder! Tog mig sedan en lång dusch med peeling och hårinpackning och avslutade med ansiktmask! Meningen var att jag skulle ha min lilla "Malin time" igår kväll men det slutade istället med att jag och Dave (barnens pappa som blev hemma pga jobb) kollade på någon hjälporganisations gala med en massa komiker som uppträdde och redan vid tio tiden sa jag godnatt och gick ner till mig och orkade inte tänka på en dusch då, även om dt hade varit skönt! Efter min lilla skönhets stund mitt på dagen, samt en massa småplock och tvättande bestämde jag mig för att ta tag i att fota alla kläder jag köpt, hade nämligen lovat Cia att göra det! Lagade sedan lite mat, fick bli pasta med pastasås och tonfisk - mycket gott! Ligger nu i sängen och är uttråkad!!! Sista tvätten är i torktumlaren nu så snart är allt klart! Blir en film och att läsa lite bok ikväll innan man somnar! Har legat och funderat lite över vad jag ska göra när jag kommer hem - ska jag plugga eller jobba? var ska jag bo? Om ni har några förslag så får ni gärna skicka dom till mig :)

 

Nu fick ni ett smakprov på vad jag har handlat på mig här nere samt se mitt mysiga rum! Jag har handlat de flesta kläder ifrån www.sportsgirl.com.au och www.supre.com.au men även ifrån lite små butiker här och var som jag hittat!

Imorgon tänkte jag ta mig in till city igen då det inte blev något av i söndags eftersom Anna-Klara var sjuk och jag blev tvungen att hjälpa till här hemma, och igår fanns ingen energi till någonting så dt får bli imorgon helt enkelt! Jag måste även söka lite jobb, kanske ska passa på o göra d imorgon när jag ändå är inne? Jadå, så gör vi! Fick ett mejl idag ifrån en familj som undrade om jag var intresserad av att hämta deras barn ifrån skolan och ta hand om dom på eftermiddagarna så ska kolla upp lite mer om det, kanske kan vara något?
Måste även bestämma mig över Sydney trippen! Saken är den att jag inte ens vet om jag kan ta jobbet då jag vill hinna resa också och nu är jag inbjuden till en intervju nästa vecka också - I SYDNEY!!! Vafan, jag kan ju inte flyga ner två gånger för jobb som jag inte ens vet om jag vill ha? Eller? Det blir ju jätte dyrt! Vad tycker ni jag ska göra? Har 3 chanser till säsongjobb på 3 olika skidorter - 2 intervjuer är i Sydney och en i Brisbane! Ska jag köra all in eller ska jag chansa på den i Brisbane? Det hade ju varit riktigt coolt o säsonga här i Australien!!!
Kom gärna med tips på vad ni tycker jag ska göra!
Nu ska lilla lilla Malin se filmen Limitless innan hon somnar! Ha en underbar kväll!
xxx

Kommentarer
Sandra

kööör bara, du lever bara en gång!

2011-04-05 19:56:22
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: