roadtrip byron bay - cairns part two

Detta får bli en snabb uppdatering då min dator snart dör!
Sitter just nu på Mc Donald´s i Hervey Bay för att få lite tillgång till internet då mitt mobila bredband verkar leva sitt egna liv o krångla endel. Vi kom hit igår och skulle egentligen ha åkt över till Frasier idag men det hade blivit något fel med bokningen så vi får åka imorgon istället. Gör oss absolut ingenting då det regnade som tusan igår och idag har det varit mulet och vad vi hört så ska det bli fint fre-sön då vi ska campa runt på Frasier Island i 3 dagar! I tisdags var vi i Noosa nationalpark och vandrade runt i 2,5 timma! Jag stortrivdes! Det var jätte vackert och fick mig att inse hur mysigt det är att vandra runt i skogen, så dt ska jag börja med när jag kommer hem! Vi gick på en stig längs vattnet först, vilket var helt fantastiskt med all utsikt, surfare i vattnet, naturen och den otroliga känslan uppe vid Hells Gate där det blåste som tusan och man hade utsikt ut mot havet! Vi vandrade sista delen längs en stig mer inne i skogen på väg tillbaka som var super mysig med alla skalade träd och roliga buskar. Vi har filmat endel så förhoppningsvis så lyckas vi lägga upp något på facebook/bloggen innan vi kommer hem! Annars så har Nicole planer på att göra en film utav dessa små snuttar vi filmar under våran roadtrip så det kan ju bli intressant också :)
.
Nu ska vi kila tillbaka till hotellet! Jag får uppdatera med bilder en annan dag, men vi har tagit super fina bilder!
Titta gärna in Ebbas (fromswedento.blogg.se) och Nicoles (nvonb.blogg.se) blogg också! Ses i juni! Det börjar kännas nu att man snart är hemma på parkvägen igen och kramar om alla!
.
xxxx

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: