for you mami.

Ett stort grattis igen till min älskade mami som fyllde år igår! Önskar jag kunnat vara med och haft en underbar dag med henne! Men hon blev uppvaktad så dt räckte och blev över så jag får fira henne när jag är hemma igen, har ju endel andra födelsedagsbarn som jag missat/kommer missa som också ska firas då så dt får bli stor kalas :) Love u mami!
Blev utgång i fredags i Byron med Ida och alla vännerna från lägenheten! Började med en massa rödvin på balkongen och sedan drog vi till beach hotel och drack ännu mer och avslutade därefter på the northern där jag hade problem med att bli av med en kille som var efter mig och ville att jag skulle följa med till Nimbin på lördagen. Fick som tur var ett samtal av min älskade far så då passade jag på att rymma hem och sova! Pratade med pappa hela vägen hem och uppdaterade honom med allt som händer här och vad mina planer är.
Nu har jag iaf bestämt mig! Jag kommer åka hem till Sverige i juni, lagom till midsommar. Så nu ska jag bara resa runt till dess och hinna se så mkt som möjligt. Jag har pratat med familjen ikväll så dom vet mina planer. Kommer antingen att åka från Brisbane till Cairns i början på den här veckan eller på söndag ihop med Ebba och tjejerna, jag vet mer imorgon! I Cairns väntar Flisan och Daniel (som inte pallade plocka mer frukt) och där ska vi ta dykcertifikat ihop, vilket innebär 2 dagar på land och 3 dagar ute på en båt i barriärrevet! Därefter är det fortfarande oklart vad som händer men har pratats om att åka ut till Ayers Rock och se den stora röda stenen! Jag får uppdatera mer så fort allt är klart. Jag måste även fixa med min flygbiljett hem till Sverige, ska maila flybolaget ikväll och se om dom har ledigt runt det datumet jag vill åka. När jag kommer hem så har jag och Calle bestämt oss för att gå på peace & love, så för er som vill med - boka!
08.04.2011 Byron Bay - Skål!



Nu ska jag sätta på en film innan jag somnar! Vi hörs imorgon!
Ha en mysig söndag! xxx

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: