duktig!

Idag har jag varit duktig! eller ganska duktig iaf!
Jag drog med Daniel, Anders, Alex, Elina och Julia till Westfield i Bondi Junction (ett köpcentrum) och handlade mat. När vi kom hem så tog jag mig i kragen och gick o tvättade, trots att de andra hoppade ur och gick ner och surfade istället! 3 maskiner blev det eftersom vi tvättade våra sänglakan och handdukar denna gång. Har ju köpt ny mobil också som jag väntar på att få använda. Den är nämligen låst till vodafone och dom skulle låsa upp den åt mig men nu har det gått en vecka och inget har hänt så jag gick dit medans tvätten var igång och klagade, så nu får vi hoppas det är fixat till imorgon och jag äntligen kan få en fungerande tfn igen så jag kan spara nr och skicka sms. Min nuvarande mobil har nämligen börjat leva sitt eget liv och touchen vägrar fungera och helt plötsligt kan den börja klicka in sig på saker själv...spökar helt enkelt i min telefon!
Min nya nokia E63
Nu ikväll så har jag lagat köttfärssås o spagetti till mig och Felicia. Mycket gott! Efter maten fick jag två trevliga samtal ifrån min kära morfar och mamma, julkorten som jag skickade i mellandagarna hade visst kommit fram :)
Det enda som jag inte gjort idag som stod på min "to do" list var att gå ut o gå men har helt ärligt inte hunnit, så imorgon måste dt bli av! Då är inte min lista så lång :)
Nu ska jag vara lite mer social mot mina flatmates som just nu dricker lite öl och vin för att Elina o Julia (tjejerna ifrån Umeå) åker vidare till Nya Zeeland imorgon!
Julia och Elina
Talk to u soon!
xxxx

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: