myspys!

Ikväll har varit en riktig myspyskväll! Lagade lite mat när Flisan kom hem och sedan kollade vi och Daniel på filmen "Into the wild". Bra film som handlar om en kille som reser runt i Amerika utan kontanter, kreditkort, mobil osv. Bör ses! Såhär såg min middag ut och för dig som vill se så dokumenterade jag allt steg för steg...
Du behöver:
- en tunn fisk som t ex flundra eller spättafilé
- salt, peppar, torkad chili,
- olja
- vanligt smör
- purjolök
- tomat
- potatis

1, Först smörade jag en bit aluminium folie och la på fisken.
Förbered även genom att sätta på ugnen på 200 grader.

2, Sedan kryddade jag med salt, peppar och torkad chili

3, Detta är bl a vad jag använde...

4, Jag skivade lite purjolök och tomatskivor och la på
5, Sedan virade jag ihop sidorna och klämde åt i mitten
6, Jag tog en potatis (en per person) och skivade den i ganska tunna skivor


7, Stekte dom och kryddade med samma kryddor som förut, salt peppar o chili



8, Fääärdig ! Jag stekte även några morotsbitar till!




So Long!
xxx



Kommentarer
Therese

Mmmm! Ser ju supergott ut ju! Allt bra med dig?

2011-01-17 17:24:09
URL: http://stayfittn.blogspot.com/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: