BRISBANE!

Update: Kom till Brisbane idag och har dt underbart här! Bor numera hos en svensk/australiensk familj där mamman är ifrån Sverige - närmare bestämt Lotorp där mina kusiner är ifrån (utanför Finspång). Idag har jag lekt med pojkarna, pratat mkt med mamman Anna-Klara o gått igenom allting o ätit en god blomkålssoppa som Anna-Klara hade lagat! Och nu efter att jag packat upp och kommit iordning i mitt mysiga rum, uppdaterat mamma o pappa, grattat min bror som idag blir 31 år så ska jag nu försöka sova lite för imorgon bitti bär det av till badhuset med pojkarna!
Uppdaterar mer imorgon när jag förhoppningsvis har lite mer energi! Ni måste ju få höra om min sista utgång i Byron som blev heeelt crazy :)
Btw, så skiljer dt nu bara 8 timmar framåt mellan Australien-Sverige, så nu är klockan 23.00 måndag kväll medans den bara är 15.00 måndag dag i Sverige.
Sov sött!
xxx

Kommentarer
Therese

Hej!

Du har fått en BloggAward av mig! Detta innebär att du skall berätta åtta saker om sig själv, som vi läsare förhoppningsvis inte kände till sedan tidigare, och därpå skicka awarden vidare till åtta andra bloggar som du uppskattar.

2011-04-02 09:44:15
URL: http://stayfittn.blogspot.com/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: