roadtrip byron bay - cairns part five

Vi var ute igår så idag är jag lite bakis! Har haft en underbar vecka i Airlie Beach, trots omständigheterna då vi fått väntat på pengarna som ska komma in på kontot! Nu är dom iaf inne och imorgon far vi vidare till Townsville! Jag blivit 3 utgångar, segling i 3 dar och en del solande! Jag har det bra iaf och börjar sakta men säkert känna av att jag snart faktiskt kommer stå på svensk mark igen. Blandade känslor men ser verkligen fram emot att träffa alla där hemma och att få sova i min egna säng igen! :) Nu ska vi springa till Magnum's hostel där Flisan & Daniel ordnat pasta/pesto sallad med kyckling! Hoppas ni har det bra där hemma!
.
.
.
.
Jag Ebba & Flisan ifrån gårdagens utgång!
xxx

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: