roadtrip byron bay - cairns part three

Nu sitter vi på ett mysigt café i Airlie Beach och äter frukost med Flisan & Daniel. Blev en lite konstig frukost idag - Ebba tog soppa, jag och Nicole sandwiches och Daniel slog till med en stek medans Flisan inte kunde välja och blev utan frukost! Vi har nu lyckats få med Flisan och Daniel på våran trip då våran båt gått sönder och vi fått byta båt. Yaaaaaay! Och i morse vaknade jag av Carl som ringde och väckte mig och berättade att han äntligen bokat våra biljetter till Peace & Love - yaaaaaay! Detta är en bra dag - inhandlat två nya bikiniöverdelar, solen skiner och vi ska åka iväg på whitsundays i 3 dagar! :) :) :) :) :) :) :)
.
I söndags kom vi tillbaka ifrån Frasier Island - vilket var helt underbart (om man bortser ifrån lite regn)! Vi fick först gå på ett möte på torsdagen där vi fick möta alla vi skulle åka med och dela in oss i olika grupper. Vår grupp bestod utav 7 tjejer och 1 kille - stackarn! Vid 7 tiden på fredagsmorgonen mötte vi upp alla och packade bilarna och körde mot färjan i våra jeepar. Jag fick vara "the main driver" så jag hade ansvaret att köra bilen från vårt hostel och till färjan. Jag lyckades så klart välja den värsta dagen och köra på då vägen var hur guppig som helst  och jag lyckades så klart köra fast (finns en video när jag sitter fast)! Vi bodde i tält hela helgen, grillade korv ,marshmallows och drack vin på kvällarna och åkte runt till underbara platser på dagarna. Hade en underbar helg och träffade en massa nytt folk!
.
.
.
Jag, Ebba och Nicole vid Lake McKenzie på Frasier Island
.
.
.
Nu måste jag kila och checka in oss på båten och köpa lite vin till trippen! Jag får uppdatera med bilder när jag kommer tillbaka, känns som det var en evighet sen jag la upp bilder och jag har en massa godingar till er!
Hoppas ni har det bra och vi ses till midsommar mina kära vänner & familj!
.
xxx

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: